Fick OK på garaget i veckan. Det var lite frågor ang om försäkringen tillåter att man har bilar i lokalen. Men det har visst löst sig nu så det vara bara att köra på.
Så idag har jag och min garagekompis Richard varit och plockat undan och lagt grejer i pallar och flyttat undan. Jag och han kommer vara i en sidobyggnad i anslutning till jobbet som nu mest var ett "arkiv"

Står lite diverse grejer där inne i varierad ordning. Så vi har slängt en del och flyttat undan en del annat. Så är nån sugen på ett hydraulaggregat eller en excenterpress så är det bara att höra av sig.
nåväl, det är skönt att äntligen få besked om garaget så det har varit lite osäkert. Dessutom är det inte helt fel med bredband, CNCmaskiner, svarvar, Hydraulpress, blästerskåp, rörbock, svetsar och allt annat man kan tänkas behöva. Att vi har en massa plaster och metaller på jobbet att tillverka roliga saker av skadar ju inte heller.
Richard kommer att bygga SuperSeven så vi kommer nog båda tillbringa en hel del tid i den där byggnaden.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport