Nu är det dags att lägga ner Melodifestivalen eller ett helt nytt upplägg.
Hade inte Sverige fått poäng av sina nordiska kompisar så hade ju detta varit ett totalfiasko.
Slå ihop norden och skicka bara ett bidrag och gör likadant med alla andra kompis regioner.
Anders Nunstedt sa allt som behövs sägas: "Röstsystemet är knasigt orättvist. Mer utflippat än en ukrainsk transvestit i folie som gastar ?Tanzen!? till dragspelstechno."
Jag gillade blueslåten och den tyske Sinatrakopian. Kanske skulle sluta kolla på ESC. Tror jag gillar lite fel genré för det...
//d
Back on track med bojsänke i fronten och bladfjädrar under karossen.
Nästa år kommer det inte heta ESC utan EESC (East European Song Contest).
Jag har alltid (nästan) kollat, men nästa år skiter jag i det. Det är ju bara konstiga låtar från öst kvar. Det ska ju vara (sunkiga) schlagers ju!
Jag kanske är lite väl ... konspiratorisk och långsökt, men den där julgranen, varför hade han två killar bakom sig, som var klädda som "silvernazister" och hade 18 på bröstet? Vad ville de ha sagt med det?
Och jag tycker att alla östländer var fega som röstade på Ryssland...
Annars var det skönt med Frankrikes brytning från stora kvinnor som sjunger ballader
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.