Jag lyckades stå vid vägkanten när en saab polis kom förbi
trodde aldrig jag skulle få höra dumpljud på en polis bil
men vilket gott ptttssssss d kom vid växlingarna.. mumma
coolt dumpljud på polisbil
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
coolt dumpljud på polisbil
Corrado kan tydligen leva without it!
Simon skrev:Yepp extrem säker eftersom d va jag ensam åh endast en polisbil åh ingen människa inom ca 1 km
Mae skrev:Är du säker att det inte var en buss som körde förbi samtidigt som polisbilen?
Det var inte som så att han hade haft sig ett snack med dig precis innan med?

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
Åhnej mig pratar dom inte så ofta med. men dom e 3vliga har hälsat på mig några gånger på vägarna dom blickar så glatt med sitt blåa ljus i fronten ibland när man möter dom. dom kanske tror dom känner mig.
Ivarsch skrev:Simon skrev:Yepp extrem säker eftersom d va jag ensam åh endast en polisbil åh ingen människa inom ca 1 km
Mae skrev:Är du säker att det inte var en buss som körde förbi samtidigt som polisbilen?
gör dom inte det då?Simon skrev:Åhnej mig pratar dom inte så ofta med. men dom e 3vliga har hälsat på mig några gånger på vägarna dom blickar så glatt med sitt blåa ljus i fronten ibland när man möter dom. dom kanske tror dom känner mig.
Ivarsch skrev:Simon skrev:Yepp extrem säker eftersom d va jag ensam åh endast en polisbil åh ingen människa inom ca 1 km

[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Tror inte d iallafallJAC skrev:gör dom inte det då?Simon skrev:Åhnej mig pratar dom inte så ofta med. men dom e 3vliga har hälsat på mig några gånger på vägarna dom blickar så glatt med sitt blåa ljus i fronten ibland när man möter dom. dom kanske tror dom känner mig.
Ivarsch skrev:
Det var inte som så att han hade haft sig ett snack med dig precis innan med?![]()