coolt dumpljud på polisbil

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Simon
Postar så det viner...
Kontakt:

coolt dumpljud på polisbil

Inlägg av Simon »

Jag lyckades stå vid vägkanten när en saab polis kom förbi
trodde aldrig jag skulle få höra dumpljud på en polis bil
men vilket gott ptttssssss d kom vid växlingarna.. mumma
Corrado kan tydligen leva without it!
Mae
Legend!

Inlägg av Mae »

Är du säker att det inte var en buss som körde förbi samtidigt som polisbilen? :mhihi:
Marcus Arvidsson Medlem 241
Regionsombud för södra Sverige :racesmile
Kör: Skoda Superb combi
Simon
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av Simon »

Yepp extrem säker eftersom d va jag ensam åh endast en polisbil åh ingen människa inom ca 1 km
Mae skrev:Är du säker att det inte var en buss som körde förbi samtidigt som polisbilen? :mhihi:
Ivarsch
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Ivarsch »

Simon skrev:Yepp extrem säker eftersom d va jag ensam åh endast en polisbil åh ingen människa inom ca 1 km
Mae skrev:Är du säker att det inte var en buss som körde förbi samtidigt som polisbilen? :mhihi:

Det var inte som så att han hade haft sig ett snack med dig precis innan med? :mhihi:
Simon
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av Simon »

Åhnej mig pratar dom inte så ofta med. men dom e 3vliga har hälsat på mig några gånger på vägarna dom blickar så glatt med sitt blåa ljus i fronten ibland när man möter dom. dom kanske tror dom känner mig.
Ivarsch skrev:
Simon skrev:Yepp extrem säker eftersom d va jag ensam åh endast en polisbil åh ingen människa inom ca 1 km

Det var inte som så att han hade haft sig ett snack med dig precis innan med? :mhihi:
JAC
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av JAC »

Simon skrev:Åhnej mig pratar dom inte så ofta med. men dom e 3vliga har hälsat på mig några gånger på vägarna dom blickar så glatt med sitt blåa ljus i fronten ibland när man möter dom. dom kanske tror dom känner mig.
Ivarsch skrev:

gör dom inte det då? :mhihi: :mhihi:
[Joel Christoffersson]

Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Simon
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av Simon »

JAC skrev:
Simon skrev:Åhnej mig pratar dom inte så ofta med. men dom e 3vliga har hälsat på mig några gånger på vägarna dom blickar så glatt med sitt blåa ljus i fronten ibland när man möter dom. dom kanske tror dom känner mig.
Ivarsch skrev:
gör dom inte det då? :mhihi: :mhihi:
Tror inte d iallafall
Skriv svar