I kväll smäller det!!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
I kväll smäller det!!!
Nu är hockeysäsongen igång på riktigt!
HåVe möter Luleå i Kinnarps Arena klockan 19:00. Självklart kommer man som trogen supporter vara där och gapa på domaren. Fast man säger inte domaren utan:
-Dåmmmann!!!
Åhh jag längtar!
Zigge zagge zigge zagge! HEJ HEJ HEJ! Zigge zagge zigge zagge! HEJ HEJ HEJ! Zigge! HEJ! Zagge! HEJ! Zigge zagge zigge zagge! HEJ HEJ HEJ! HÅVE! *klapp-klapp-klapp*
HåVe möter Luleå i Kinnarps Arena klockan 19:00. Självklart kommer man som trogen supporter vara där och gapa på domaren. Fast man säger inte domaren utan:
-Dåmmmann!!!
Åhh jag längtar!
Zigge zagge zigge zagge! HEJ HEJ HEJ! Zigge zagge zigge zagge! HEJ HEJ HEJ! Zigge! HEJ! Zagge! HEJ! Zigge zagge zigge zagge! HEJ HEJ HEJ! HÅVE! *klapp-klapp-klapp*
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Sport ska inte tittas från soffan utan live!
HÅVE kommer spöa skiten ur lule (har inget med saken att göra men förra året förlorade inte HÅVE någon gång mot lule) fast nu är det ju nytt år!
Självklart kommer man vara på plats (tyvärr på sittplats...men gratis är gott)
Får börja värma upp snart...man vill ju ha lite stämband kvar imon!
HÅVE kommer spöa skiten ur lule (har inget med saken att göra men förra året förlorade inte HÅVE någon gång mot lule) fast nu är det ju nytt år!
Självklart kommer man vara på plats (tyvärr på sittplats...men gratis är gott)

Får börja värma upp snart...man vill ju ha lite stämband kvar imon!
WEEEEEEHHAAAA!!!
Jag ska ju med gå ikväll, för hundan, nu är det det igång igen!
Vi kanske skulle hyra ett såndära vip-rum med klubben, eller va matchsponsor nångång? Vi kan bjuda på en burnoutshow på isen som ersättning?
Det är illa kul o gå på hochey.
Men sport i allmänhet är ju rätt surt, men just känslan och spänningen med att se hochey live är super.
Syns ikväll!
Jag ska ju med gå ikväll, för hundan, nu är det det igång igen!
Vi kanske skulle hyra ett såndära vip-rum med klubben, eller va matchsponsor nångång? Vi kan bjuda på en burnoutshow på isen som ersättning?
Det är illa kul o gå på hochey.
Men sport i allmänhet är ju rätt surt, men just känslan och spänningen med att se hochey live är super.
Syns ikväll!
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt:
Ja det är klart jag hatar sport, va tror du om mej egentligen.Lotus Samuel skrev:Men Samuel va i..... du hatar ju sport!!!???
MEN jag tycker det ändå är skitkul att kolla på hochey live, som du vet.
Dels spänningen i spelet o det, men liksom hela grejen med allt folk som är där är ju en höjdare. Som sist som du kommer ihåg, man fick en extra underhållande kommentator på köpet liksom. Hur får man det hemma vid tv'n´?
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
-
- Legend!
- Kontakt:
Jo det va rätt kul sist.BMW Samuel skrev:Ja det är klart jag hatar sport, va tror du om mej egentligen.Lotus Samuel skrev:Men Samuel va i..... du hatar ju sport!!!???
MEN jag tycker det ändå är skitkul att kolla på hochey live, som du vet.
Dels spänningen i spelet o det, men liksom hela grejen med allt folk som är där är ju en höjdare. Som sist som du kommer ihåg, man fick en extra underhållande kommentator på köpet liksom. Hur får man det hemma vid tv'n´?

Var sitter du ikväll? Jag sitter på samma som vanligt. Vi får se vilka jag hejar på

BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé