Alla ni som inte har BMW!!! Visa vad era bilar går för istället för att snacka.
Jag ställer alltid upp på ett räjs om ni vill mäta prestandan mot en BMW.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Lotus Samuel skrev:Alla ni som inte har BMW!!! Visa vad era bilar går för istället för att snacka.
Jag ställer alltid upp på ett räjs om ni vill mäta prestandan mot en BMW.
hmm jag ställer på ett race..... om vi kan räkna ut något sorts lystal (som man har på segelbåtar) så typ man räknar in pris och andra faktorer typ arbete på bilen... då kanske jag skulle kunna hänga med.... annars är det alltid kul att köra race även om man inte vinner.....
(jag gillar bmw... men säg inte det)
Skit snacket är väll inte direkt emot bmw hela tiden Jag tycker det är rätt ömsesidigt. Bmw är sportigare men opel säljer mer. Var det inte Europas mest sålda märke ngt/några år???? Sen så är det ju lite prisskillnad, och opel har inte gjort ngt konkurenskraftigt bil på rätt många år.
Jag har inget emot Bmw, jag jobbar på som mek på Mazda/Bmw.
Jag tycker att vectran( -89) skötte sig rätt bra mot d iv nyare Bmws när jag körde med den på aug träffen.
Corsan kunde ju hålla en del borta med.
Daniel jag ställer när som(dock inte nu då den står lite nerriven)
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Jag har säkert skrivit en massa spydiga kommentarer om BMW, om någon tagit anstöt så ber jag om ursäkt.
Jag vet att min Opel rostar, har taskig detaljkvalitet och ännu sämre andrahandsvärde, men det skiter jag i. Att inte åka BMW är en principsak för mig. Så är det med det.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Karlsson: Spydiga kommentarer gör inget. Det som "stör" är "mycket snack lite hockey" Och när man inte ens har bil eller körkort men ändå vet vilket som är bäst å blabla... Men det behöver du inte ta åt dig av för du har ju bevisat mer än en gång va opeln går för
Jag tycker absolut inte att BMW är bäst. Men nu när man har 2 måste man ju lika väl hålla på BMW. Fortsätt hålla på opel. Det gör liksom diskutionerna lite livligare (och bankörningarna)
Kör hårt. (gäller dig maccan också )
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Lotus Samuel skrev:Karlsson: Spydiga kommentarer gör inget. Det som "stör" är "mycket snack lite hockey" Och när man inte ens har bil eller körkort men ändå vet vilket som är bäst å blabla... Men det behöver du inte ta åt dig av för du har ju bevisat mer än en gång va opeln går för
Jag tycker absolut inte att BMW är bäst. Men nu när man har 2 måste man ju lika väl hålla på BMW. Fortsätt hålla på opel. Det gör liksom diskutionerna lite livligare (och bankörningarna)
Kör hårt. (gäller dig maccan också )
Det var trevligt att höra!
Håller med om att det kan bli lite väl mycket sandlåda ibland.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare