Wackt skrev:Öööö Hockey.... det finns ju ingen snö ute !!! Klart man är i garaget !!
Jo.
Men det är kul ändå med hockey.
Idag skulle jag ha varit i garaget och målat fälgar och fixat ett lager. Men i stället fick vi rycket och drog ner till Blekinge och sommarstugan för att hämta lite buskar. Som vi planterade på grannens tomt! Vad gör man inte för grannsämjan?
Men min Swift är ju bara stående... Ska man kolla på hockeyn i garaget i morgon kanske?
Va det nån här som hejade på Sverige eller? Dagens match slutade ju lite snopet måste jag ju säga... Men det var ju ett klart mål för Kanada så det är ju bara att buga och gratulera.
GO KANADA, GO KANADA, GO KANADA, GO KANADA, GO KANADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fåglefelt skrev:jaha....sörja kanada...men men...det är ju bara lek.
BARA LEK????
Din bil är ful
Funderade på om jag skulle glo på den.. hockeyn asså.. men det blev glass o cola i hamnen i solskenet.. o vad missa jag.. typ nada.. att bli putt på att det sket sig? Valde helt klart rätt!
Fåglefelt skrev:jaha....sörja kanada...men men...det är ju bara lek.
BARA LEK????
Din bil är ful
Funderade på om jag skulle glo på den.. hockeyn asså.. men det blev glass o cola i hamnen i solskenet.. o vad missa jag.. typ nada.. att bli putt på att det sket sig? Valde helt klart rätt!
Man har ju olika intressen, så tycker man att glass är bättre så spelar det ju ingen roll, även att jag inte tycker att det är en lek. Ps. Martin, din bil är jättesnygg