Gud hör bön!!! ABS:en funkade kanon och bilen gick som aldrig förr. Tack tack!!
Bilsport vill inte att vi la ut alla tider på nätet men det vore kul att sammanställa alla tider och skicka ut till dom som va med och körde iallafall. Eller?
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Lotus Samuel skrev:
Bilsport vill inte att vi la ut alla tider på nätet men det vore kul att sammanställa alla tider och skicka ut till dom som va med och körde iallafall. Eller?
Hmm... Han sa ju faktiskt att vi inte fick lägga ut en lista på alla våra tider. Men det var ju inte så noga utan vi fick berätta för kompisar o så. Vet inte om man kan se detta forumet så våra kompisar? ;)
Hur som helst så är jag väldigt nöjd med dagen. Det var skitkul! Heja!
Jag körde ju utanför programmet och med manuell tidtagning fick jag 1.49.9 andra gången jag körde. Andra sa att det var helt ok och det får man väl lita på?
Ska försöka få fram film från dagen, speciellt filmen med åkturen med Karlsson kan vara intressant för de som inte vet hur en Superstagebana ser ut.
BMW Samuel skrev:
Hmm... Han sa ju faktiskt att vi inte fick lägga ut en lista på alla våra tider. Men det var ju inte så noga utan vi fick berätta för kompisar o så. Vet inte om man kan se detta forumet så våra kompisar?
Det va ju därför jag skrev att vi bara skulle skicka ut till dom som va med och körde. Dom va ju ändå där och kunde ta reda på tiderna. Jag menade alltså inte att vi skulle lägga ut tiderna på forumet!
Grattis själv
Ja det var en kanondag! Kul att träffa er "qviksilverkillar"!
Denna helgen går nog till historien som den mest aktiva någonsin! Gick och la mig vid 20.00(!) igår söndag. Helt slut...
Jag var hemma runt 2030 tror jag...och efter det ville en kompis ner till MAX och äta...så det blev en väldigt trött helg...och sen skulle man ju upp nu på morgonen och lämna tillbaka kärran....hejdundraden vad trött man var då...
Nu ska jag ut och fixa bilen lite, så den går lite snabbare lite oftare.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Saker vi minns med glädje: Rally-240:ins förställ in mot sista konen innan
målgång, att alla höll för öronen varje gång Samuel L gav fulla spjäll vid
starten (då låter det lagom högt ), förmiddagens vackra väder,
den goa pizzan inne i emmaboda, oxgrillen två gånger på en helg
För er som undrar så blev min fd. chef på BVS nöjd med tiden...
Jag är också nöjd med att vara snabbaste 206 GTI-förare i Sverige. Särskilt iom att jag aldrig har kört en framhjulsdriven bil på bana/konbana före denna helgen.
Men helgens store fartfantom är utan tvekan Samuel L. Det är inte utan att man imponeras och blir förundrad över att det kan gå så sjukt fotr med en 300 hk-bil! Det visar ju bara att det finns bara ett vettigt märke... Och det är INTE BMW!
Förarprestationen av Samuel G går inte heller av för hackor! Han är också snabbast i Sverige.
Jag vill också berömma beckers tid. 1.36,67 med en 170hk 325:a från 88:a med gatdäck är inte heller fyskam.
Tyvärr kan jag inte ge mer beröm eftersom jag inte vet vad ni andra körde på för tider. Men det va säkert många fler som va snabba.
Anders fick ju en kanontid med swiften också.