De är måndagkvällen och tisdagen kommer se ut! Eller hur Fille??

Peace!

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
TurboNicke skrev:...Sen åkte han bara iväg som en galning. Jag vart ruggit skakis efter händelsen, de hela vore som om han inte tålde att man körde om honom. En del har fått körtkortet i Kellogs paketen. Tragiskt men sant.
De värsta va att de va en medelålders man, kanske 35-40... Ruggit dumt iaf... De är en sak att han blinkar åt oss men att försätta mig/oss i fara och sig själv är RUGGIT dumt!Ivarsch skrev:TurboNicke skrev:...Sen åkte han bara iväg som en galning. Jag vart ruggit skakis efter händelsen, de hela vore som om han inte tålde att man körde om honom. En del har fått körtkortet i Kellogs paketen. Tragiskt men sant.
Otäckt med clio killen.. var de nån yngre grabb eller var de nån gammal gubbe?
Hade de vart sommar hade han inte haft en chans om de vore så, men jag har faktiskt dragit ner på fortkörningen... Körde ofta fort förrut men nu när man representerar klubben så får man tänka sig lite för.Ivarsch skrev:Du skulle väl matat på såpass att han fick lägga ned sina ideer på grund av sin lilla motor.. Fast förmodligen var de väl halt så de var väl ansvarsfullt att du inte gjorde de!![]()
Dom farligaste poliserna är nog just de som inte är poliser men agerar på nåt sånt vis ändå..