Förbön.....
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Förbön.....
Jag sklulle bara vilja be er om en liten tjänst..
Det är nämligen så här att jag sticker till Tanzania i nästa vecka och kommer att vara där i 2 månader, tillsammans med 20 andra.
Jag ser verklgien fram emot resan ditt, men det kan ju bli en del påfrestningar. Så därför skulle jag vilja be er att ni ber en liten bön för detta.
Dels för resan, men också för gruppen.
Tack på förhand..
Om det är något ni undrar över så fråga gärna.. ..
//Anders
Det är nämligen så här att jag sticker till Tanzania i nästa vecka och kommer att vara där i 2 månader, tillsammans med 20 andra.
Jag ser verklgien fram emot resan ditt, men det kan ju bli en del påfrestningar. Så därför skulle jag vilja be er att ni ber en liten bön för detta.
Dels för resan, men också för gruppen.
Tack på förhand..
Om det är något ni undrar över så fråga gärna.. ..
//Anders
Saab 9-3 2,0 T
Re: Förbön.....
Jag undrar vad ni ska göra och var ni ska va där nere?Kjelle skrev:Om det är något ni undrar över så fråga gärna.. ..
Min lilla Anna är nämligen där nere nu. Jag åker neråt en sväng i Mars också.
Bed för detta och ta gärna med Anna i bönerna också.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Re: Förbön.....
Kjelle skrev: Om det är något ni undrar över så fråga gärna.. ..
//Anders
Hmm det låter som ulandslinjen på Holland folkhögskola fast lite för kort tid....
Men klart man ber...
Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Det kan du ge dig på Neider att det är u-lands linje på Hållands Folkhögskola.. Jag bor för övrigt tillsammans med din brodet i samma hus..
Jo, som sagt vi ska åka ditt under 2 månadet för att göra lite studie besök samt utföra våran praktik.. Målet med resan är att vi skall få lite mer kunskap och inblick i hur det fungerar i ett uland..
Ett utbyte med en systerskola i södra delarna av landet är också aktuellt, däär vi ska delta i undervisning samt göra en del utflykter och studiebesök.
i och med att vi är en grupp på 20 pers som åker ditt, så behövs det allitid förbön för att man inte skall gå varandra på nerverna..
Så ta gärna med oss i era böner på husgrupper, eller era dagliga böner..
Tack på förhand..
//Anders

Jo, som sagt vi ska åka ditt under 2 månadet för att göra lite studie besök samt utföra våran praktik.. Målet med resan är att vi skall få lite mer kunskap och inblick i hur det fungerar i ett uland..
Ett utbyte med en systerskola i södra delarna av landet är också aktuellt, däär vi ska delta i undervisning samt göra en del utflykter och studiebesök.
i och med att vi är en grupp på 20 pers som åker ditt, så behövs det allitid förbön för att man inte skall gå varandra på nerverna..
Så ta gärna med oss i era böner på husgrupper, eller era dagliga böner..
Tack på förhand..
//Anders
Saab 9-3 2,0 T
skolan isåfall.. de ja vet är att hon är i tanzania o har gått nån sån där linje på nån sån skola.. inte säker på attd e var hålland men förmodligen är de väl de..Kjelle skrev:Jo då.. Jag ska hålla koll på han..![]()
Ivarsch: Ewelyn??? Sysslar hon med.. Går hon på skolan, eller jobbar hon i området..
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
Yups! Skulle tro de är hon!Kjelle skrev:Ivarsch: Tror att det är en annan ulands linje hon går på .. Det finns en i Vimmerby.. Nu när jag tänker efter, så träffade jag henne i Stockholm i höstas.. Hon har varit missionärsbarn i Afrika innan va.. ????
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03