Tävling!!

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Martin Fåglefelt
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Martin Fåglefelt »

On 2002-01-01 18:21, Lotus Samuel wrote:
OK. Härmed startar jag en ny Tävling. Snabbaste tiden på Collin2, Arcade/Italy/Timetrial. Antingen PC eller Playstation.
Rekordet på Playstaion är 45.86 och på PC 45.14 Men att använda fusk är inte godkänt. Endast originalbilarna. Jag och Porsche Daniel kan ganska fort räkna ut om det har fuskats. Vi vet vad gränsen går. :smile:
Ni borde ha en tid för ratt. resp. inte
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Nej det måste vi inte...
En del tycker det är lättare att köra med handkontroll och endel med ratt. Är det så att man inte har någon av grejerna, ja då är det bara och skaffa dem. Snabbast tid vinner en victorynoxkniv. Just nu min bror alltså...
Speltiden går ut när jag tycker det är lämpligt. :lol:
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel Lindkvist »

On 2002-01-31 23:41, Porsche Daniel wrote:
Nej det måste vi inte...
En del tycker det är lättare att köra med handkontroll och endel med ratt. Är det så att man inte har någon av grejerna, ja då är det bara och skaffa dem. Snabbast tid vinner en victorynoxkniv. Just nu min bror alltså...
Speltiden går ut när jag tycker det är lämpligt. :lol:
Men jag har ju snabbast tid på playstation, å jag tycker tiden är inne nu :smile:
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Josef
Deluxpostare!
Kontakt:

Inlägg av Josef »

Vad har du på PS då?
Jag har 45:64 på ps med handkontroll.
/Josef
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
Karlsson
Legend!

Inlägg av Karlsson »

Jag tror jag vågar påstå att jag har snabbaste (och enda) tiden på Nurburgring i klubben. 11 min 58 sek. Detta var -99 med original 2,6 Omega. I år ska tiden putsas.
Har någon i klubben varit där? De allra fetaste gatbilarna kör på strax under 8 min. Fort. Snabbast nånsin är en Porsche 956 som körde på 6 min 11 sek under ett tidskval. Nästan dubbelt så fort som min tid.
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Som innehavare av priset, bestämmer jag att det är snabbast tid på valfri spelkonsol som gäller.
Dock ej Game Boy (det är fusk).

Reglerna är som följer.

1. Arcade/Italy (på rätt håll)
2. Bara orginalbilarna.
3. Handkontoll eller ratt är valfritt.
4. Speltiden och priset delas ut 3/3 (om det inte är min bror som vinner, det är nämligen hans kniv)

Lycka till!

Ps. Rekordet är numera 44:75. Innehavs av Andreas Magnusson Ds.

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Porsche Daniel den 2002-02-01 18:43 ]</font>
Gäst

Inlägg av Gäst »

I form av Porsche Daniels lillebror så kan jag bara säga att jag är mycket bättre på Colin än Porsche Daniel och så var det på hans dator också med en spelkontroll och den fula bilen Ford Focus
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

On 2002-02-02 10:45, Anonymous wrote:
I form av Porsche Daniels lillebror så kan jag bara säga att jag är mycket bättre på Colin än Porsche Daniel och så var det på hans dator också med en spelkontroll och den fula bilen Ford Focus
Detta kan inte min lilla söta bror ha skrivit, för då ljuger han. Han har rekordet på en bana. Jag har alla andra rekord. Om det mot förmodan är han ändå, då blir det stryk!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kom och ta mig
Z3 Viktor
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Z3 Viktor »

Är det colin 1 va pratar om nu... annars måste jag skaffa tvåan! :smile:
Martin Fåglefelt
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Martin Fåglefelt »

Det är nog ganska mycke 2:an, så du får skutta ner till mig, så ger jag dig en kopia.

Skål på dig...

(Nån mer som vill ha?)
Skriv svar