Daniel Magnusson skrev:
Jo det är därifrån jag hämtar infon.
Jag tyckte inte någon "spred galla" utan folk var mest intresserade av hur du hade tänkt. Klart folk är nyfikna på et sånt bygge som ditt. Sen kan det ju vara så att folk på rejsa är lite väghållningsfanatiska och inte förstår det här med all effekt. Man undrar ju mest hur du har tänkt.
För, ärligt det är ju ett showbygge för Nordic, eller?
Ps. jag tror vi har snackat nån gång i verkligheten när din far körde STCC ds.
Ja okey.. mnja,, ang tider som cirkulerar då,, jag har aldrig mätt upp eller själv påstått 1.01.. det var någon som kom fram till mig på knutan och sa att -[CENSUR] va de gick,, en polare hade klockat 1.01-1.02 på dig..!
Jag trodde inte på den tiden,, snarare 1.10 isf... Och den bästa tiden efter det att jag kikat på filmen blev 1.13... Och ja,, vad ska jag säga,, jag var inte där o körde för att sätta rekord,, jag var där med klubben och eftersom jag fick piskan förrförra året så tog jag det lungnare detta år..
Sen var däcken på tok för hala för min bil o dess körstil..! Trots att jag som ni kanske sett kör rätt mjukt och försiktigt..!
Det är min egna bil med Nordic dekal då jag jobbar och är delägare i bolaget..Punkt.. Jag betalar prylarna och kör bilen..!!
/R