PFC97 lönar sig nog ändå i längden. Fast det finns inte till din bil tyvärr. Visserligen kan man göra som samuel och becker och modifiera ett par PFC till en annan bil.
Jag skulle testad Pagid. Dom verkar bra.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Lotus Samuel skrev:PFC97 lönar sig nog ändå i längden. Fast det finns inte till din bil tyvärr. Visserligen kan man göra som samuel och becker och modifiera ett par PFC till en annan bil.
Jag skulle testad Pagid. Dom verkar bra.
Har du någon aning om pris på dom?
Finns det inte olika Pagid? Blå och gula eller nått sånt?
Edit:
Vem säljer sånna i Jkpg? Eller finns dom på att få tag på via postorder?
Bytte skivor och belägg igår, (köpte orginal), och dom gammla såg inte vackra ut!
Skivan var nere på 20,6 mm (är 25mm tjock från början) och beläggen var helt slut!
Men nu går det köra igen!
Ando skrev:Bytte skivor och belägg igår, (köpte orginal), och dom gammla såg inte vackra ut!
Skivan var nere på 20,6 mm (är 25mm tjock från början) och beläggen var helt slut!
Nänänä.. 22mm är det från början.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Ando skrev:Bytte skivor och belägg igår, (köpte orginal), och dom gammla såg inte vackra ut!
Nänänä.. 22mm är det från början.
Verkligen säker på det? Iof glömde jag mäta...
Jo, 22 är det
260x22 heter dom ju!
Edit:
260 ska det ju vara
Jag är väldigt trött idag...
Senast redigerad av 1 Ando, redigerad totalt 10 gånger.