meddlem.

Här kan du ställa frågor riktade direkt till styrelsen. Du måste vara registrerad som användare för att kunna skriva här.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse

olle
Superpostare!

meddlem.

Inlägg av olle »

jag betalade för nåra veckor sen .. hur lång tid ska det normalt ta innan det kommer .. /olle :blush:
Speed kills drive volvo and live for ever!
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

Det KAN ta upp emot 1-2 månader i värsta fall.
Utskicken är en samordning mellan flera personer: Jag får in betalningen, en annan skriver ut medlemskorten och så skickar vår medlemsanvarige sedan ut breven. Vi väntar alltid tills vi fått in ett antal nya medlemmar och skickar sedan ut till alla på en gång. Som ni säkert förstår så sker detta på vår fritid, och ibland finns det andra saker som måste prioriteras. Just nu har vissa av oss väldigt mycket att stå i....

Hoppas att ni nya medlemmar har lite tålamod, men vi jobbar givetvis på att försöka få ut medlemskorten snabbare i fortsättningen. Vi ska förhoppningsvis bli lite bättre på detta.

MVH kassören
Andreas Ekslätt
Makinen
Normal postare

Inlägg av Makinen »

Andreas skrev:Det KAN ta upp emot 1-2 månader i värsta fall.
MVH kassören
Det kan ta mer än så. :(
Tyskbrittiskt i solsken,
heltyskt i dunkla tider.
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Jag tycker inte om det här sytemet. Jag vet själv att det inte är så kul när man ska göra saker idellt. Och det funkade kanske inget vidare när jag va medlemsansvarig. Men 2 månader är ju alldeles för mycket. När jag hade hand om det har jag för mig att vi sa max 1månad.

När gjordes senaste utskicket???????
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Skriv svar