Årsmötet!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Årsmötet!
Gomorron.
Nån som har lite reaktioner och åsikter on vårt årsmöte igår?
Nån som har lite reaktioner och åsikter on vårt årsmöte igår?
Strålande insats !! Tack styrelsen !!!
Det gick ju kalas bra!!
Jag tycker också att det var kul att det inte bara var smålänningar på årsmötet. Härligt att se långväga medlemar på årsmötet, starkt jobbat !!!
Jag tycker också att det var kul att det inte bara var smålänningar på årsmötet. Härligt att se långväga medlemar på årsmötet, starkt jobbat !!!
-
- Legend!
- Kontakt:
Schumi är ALLTID en värdig vinnare, han vågar satsa lite och är inte rädd att få lite kritik. Lite fysisk aktivitet ska det vara med bilarna.Miss J skrev:Ja va ju inte där men ska bara säga att Schumi inte va nån värdig vinnare alls...Montoya skulle ju vunnit jue...Porsche Daniel skrev: Formel 1en gick jättebra med en värdig vinnare.
Tack för ert stöd och överseende med mitt pratande på årsmötet. Känns kul att ni är nöjda med upplägget som sådant.
Mae, jag kan hålla kurs med dig om du vill lära dig dumpventils-ljudet. Själv har jag gått en 3-årig gymnasie utbildning i ljud, läten och oförstånd.
Du kan kanske få söka licens sen...
Mae, jag kan hålla kurs med dig om du vill lära dig dumpventils-ljudet. Själv har jag gått en 3-årig gymnasie utbildning i ljud, läten och oförstånd.

Just det, där ser ni! BMW ÄR en gubb-bil, de hyr en gubbe för att komma i rätt stämning.Sturesson skrev:Kan INTE hålla med om det... Förresten har ni hört att Mikael Rickfors ska spela en av sina låtar i BMWs depå nästa race, för att peppa och få teamet att förstå visionen...Porsche Daniel skrev: Formel 1en gick jättebra med en värdig vinnare.![]()
![]()
![]()
![]()

Sturesson, vad är det för dumpventilsljud de pratar om här?
Kan du lära mig?
Angående ljud så är det faktiskt jag (hemma i skåne) som brukar ha en massa ljud för mig.Sturesson skrev: Tack för ert stöd och överseende med mitt pratande på årsmötet. Känns kul att ni är nöjda med upplägget som sådant.
Mae, jag kan hålla kurs med dig om du vill lära dig dumpventils-ljudet. Själv har jag gått en 3-årig gymnasie utbildning i ljud, läten och oförstånd.Du kan kanske få söka licens sen...
Jag tänkte att jag ligger lite lågt med det denna gången.
Så vem vet. Jag kanske har en väldig massa ljud för mig vid alla grillkvällar, konkörning, bankörning mm

/M
-
- Legend!
- Kontakt:
Jo'rå, det fattade jag direkt.Sturesson skrev: Är det någon som fattar vad jag menar med att Rickfors ska spela? Det är långsökt....riktigt långsökt. :lol:
Var inte värt att komentera..:)
För övrigt så sjöng jag karaoke till den låten igår! En stabil klassiker. En av sveriges bästa rocklåtar :)
Jag tror jag är den bmw ägare här med störst vinge!?!