Gissatävling: Gissa vems flickvän?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Gissatävling: Gissa vems flickvän?
Ett nytt grepp.
Gissa vem den lilla flickan på bilden tillhör!
http://www.ungtro.com/samuel/attitude/h ... ickvan.jpg
Hom tillhör en klubbmedlem som står stax till höger om henne och bara ser kär ut.
Vem är den lycklige ägaren?
Gissa vem den lilla flickan på bilden tillhör!
http://www.ungtro.com/samuel/attitude/h ... ickvan.jpg
Hom tillhör en klubbmedlem som står stax till höger om henne och bara ser kär ut.
Vem är den lycklige ägaren?
Jag äger inte min tjej. Det är mer åt det hållet att hon äger mej ;-)Anonymous skrev: Hmm, ÄGER du din tjej.
Har länge funderat på att köpa en sån där rysk sak. :wink:
De städar, tvättar, lagar mat och stryker kläder o.s.v.
haha :lol:
Allvarligt talat, det är knivigt, men jag tror att det är Mae´s tjej.
(hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas)
Men nu gäller detta inte mej.
Mae... Han är ju gift!
Så han äger ju sin fru (och hon honom.. det är nog mer så) ... men det är inte hon nu, eft det är "gissa vems flickvän".
Det var ju lite rätt här (inte Sturesson!)
Visst är dom gulliga?
http://www.ungtro.com/samuel/attitude/h ... ckvan2.jpg
Visst är dom gulliga?
http://www.ungtro.com/samuel/attitude/h ... ckvan2.jpg
-
- Legend!
- Kontakt:
Jo man får väl erkänna...
Det är jag till vänster på bilden och hon till höger heter Elin.
Ni andra kom hem vetig tid efter årsmötet, jag kom hem kvart i fyra på morgonen... Segt på föreläsningen sen plus att man hade lite svårt att koncentrera sig.
Så är det med det.
Ni kommer förmodligen att träffa henne på träffarna i sommar. Då får ni bete er som folk, vara trevliga, hälsa i hand och sånt.
Det är jag till vänster på bilden och hon till höger heter Elin.
Ni andra kom hem vetig tid efter årsmötet, jag kom hem kvart i fyra på morgonen... Segt på föreläsningen sen plus att man hade lite svårt att koncentrera sig.

Så är det med det.
Ni kommer förmodligen att träffa henne på träffarna i sommar. Då får ni bete er som folk, vara trevliga, hälsa i hand och sånt.

Emil, vi behöver nog reda ut lite här. Jag jagar inte.. mitt problem är att förklara för de otaliga mängder med kvinnor som dagligen ringer, besöker och ibland även nästan antastar mig, att jag är en seriös man och att jag söker en söt kvinna som gillar dom mörka choklad bitarna i Aladdin-kartongerna...323poweremil skrev: Känner ingen tjej som skulle vilja känna sig skaffad... hur som helst så är det inte min flickvän på bilden, Sturesson har ju jagat ett tag annars![]()

Hallå!!! IRONI!!!Miss J skrev:Men vad säger du männska?!?!Maccan140 skrev: Äsch.... Det där med flickvänner är ju bara löjligt...
Man gillar ju bara sin flickvän, men man ÄLSKAR ju sin bil!
Är förövrigt singel. Jag gillar långa månskenspromenader, mysiga hemmakvällar och vara ute och tokgasa.du skämtar va?
Maccan140 skrev:Hallå!!! IRONI!!!Miss J skrev:Men vad säger du männska?!?!Maccan140 skrev: Äsch.... Det där med flickvänner är ju bara löjligt...
Man gillar ju bara sin flickvän, men man ÄLSKAR ju sin bil!
Är förövrigt singel. Jag gillar långa månskenspromenader, mysiga hemmakvällar och vara ute och tokgasa.du skämtar va?
Jag förstod det...är inte helt blond...
Det var du senast jag såg dig.Miss J skrev:Maccan140 skrev:Hallå!!! IRONI!!!Miss J skrev: Men vad säger du männska?!?!du skämtar va?
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
-
- Legend!
- Kontakt:
Sist jag såg dig mä, men det va ju ett tag sedan... kanske skulle komma å kontrollera färgen nån da eller?!danne skrev:Det var du senast jag såg dig.Miss J skrev:Maccan140 skrev: Hallå!!! IRONI!!!
Jag tror maccan menade det han skrev

Men maccan... man kan inte älska en volvo

BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Helt rätt man kan varken älska eller köra en Volvo det är förenat med syndLotus Samuel skrev:Sist jag såg dig mä, men det va ju ett tag sedan... kanske skulle komma å kontrollera färgen nån da eller?!danne skrev:Det var du senast jag såg dig.Miss J skrev:
Jag tror maccan menade det han skrev
Men maccan... man kan inte älska en volvo![]()