Bmw M535?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Köper du en M535 så får du en bra bil i hyffast skick för en 20-25'
Rolig bil att köra som inte är allt för vanlig, det är ju en m-modell och lite entusiastbil.
E28-karossen är cool! Och 3.5l motorn är snabb!
Ett alternativ är ju E34:an som har blivit väldans billig. Men den är allt för vanlig och mer vuxen än en E28 (emm.. jag har en E34)
Alltså, köp E28.
Rolig bil att köra som inte är allt för vanlig, det är ju en m-modell och lite entusiastbil.
E28-karossen är cool! Och 3.5l motorn är snabb!
Ett alternativ är ju E34:an som har blivit väldans billig. Men den är allt för vanlig och mer vuxen än en E28 (emm.. jag har en E34)
Alltså, köp E28.
-
- Deluxpostare!
Jag har ju en E-28 stående jag med, kom jag på nu.
Diesel då förstås 524td.
Modellen är ju kalas. Behändig och lagom stor. Snygg dessutom (klassisk BMW "hajnos") Med en 3,5l maskin i kan man nog åka hur fort som helst, nästan. Har provkört en 258i som gick illa en gång, men den gick som ett skollat troll när den väl ville. Köp en M535 om du hittar en bra. Kolla om bakaxelbussningarna (selentblocken), spindelleder och annat sånt är bytt. Vägegenskaperna blir MYCKET bättre om allt sånt är ok. Motorn håller om man inte missköter den. Ingen fånig kamrem finns att byta.
Fört övrigt så är det ju en modell som börjar att drunkna bland alla E34 som importerats från Deutschlandet.
524td är till salu för övrigt.
Diesel då förstås 524td.
Modellen är ju kalas. Behändig och lagom stor. Snygg dessutom (klassisk BMW "hajnos") Med en 3,5l maskin i kan man nog åka hur fort som helst, nästan. Har provkört en 258i som gick illa en gång, men den gick som ett skollat troll när den väl ville. Köp en M535 om du hittar en bra. Kolla om bakaxelbussningarna (selentblocken), spindelleder och annat sånt är bytt. Vägegenskaperna blir MYCKET bättre om allt sånt är ok. Motorn håller om man inte missköter den. Ingen fånig kamrem finns att byta.
Fört övrigt så är det ju en modell som börjar att drunkna bland alla E34 som importerats från Deutschlandet.
Slopa dieselskatten!!
-
- Deluxpostare!
Det blev en M535 -85, motorn känns hur stark som helst, nästan
. Skicket är hyggligt
19000 mil, 2 ägare, samma ägare mellan 87 och till jag köpte den. Känns väldigt tight och fin i väguppförandet, särskilt med 220/55-däcken. Men här kan jag inte sitta och dega framför datorn, måste ut och åka igen
Tack Samuel

Hej, en sån har ju jag ju!
Kolla: http://www.attitudemotorclub.com/bilar/samuel-tds.html
Reservdelspriserna på något äldre BMW är inte alls dyrt original! På gränsen till billigt jämfört med priratdelar. Det är inte nåt man ska avskräckas av.
Jag betalar 6700 i skatt per år.
Min kanske kan va tillsalu nångång...
Kolla: http://www.attitudemotorclub.com/bilar/samuel-tds.html
Reservdelspriserna på något äldre BMW är inte alls dyrt original! På gränsen till billigt jämfört med priratdelar. Det är inte nåt man ska avskräckas av.
Jag betalar 6700 i skatt per år.
Min kanske kan va tillsalu nångång...
Vad ska du ha för den då?Jag har ju en E-28 stående jag med, kom jag på nu.
Diesel då förstås 524td.
Modellen är ju kalas. Behändig och lagom stor. Snygg dessutom (klassisk BMW "hajnos")
Petrus@crossnet.se
Petrus
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD