Malmby den 5/6
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Några få bilder till: http://attitude.mine.nu/media/050605malmby/index.htm
Tack alla som var där! Det var ju hur skoj som helst, även om det ver lite blött!
Tack alla som var där! Det var ju hur skoj som helst, även om det ver lite blött!
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Håller med helt!!!! De var första träffen med er killar, ni va alla schyssta!!! (väntade mej inte nåt annat heller iof.)Maccan skrev:Åh vad skoj det var... Alltid kul att träffa nya medlemmar oxå!

Blev inget med den 240..den va helt slut i kaross...

Senast redigerad av 1 jernis, redigerad totalt 10 gånger.
-
- Legend!
-
- Legend!
- Kontakt:
Lungans... Har varit i samma situation så vet hur man känner sig...gzon skrev:Får med tacka för en bra träff.
Speciellt tack till LT för bogseringen.

som alla som var där såg hade jag grava grepp-problem hela dagen, men jag hade kul ändå. Hoppas att det kommar nån film på mig sladdandes...

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Megapostare!
Det kanske inte är det lättaste att få fäste med mycket vrid och blöt asfalt?Daniel Magnusson skrev:Lungans... Har varit i samma situation så vet hur man känner sig...gzon skrev:Får med tacka för en bra träff.
Speciellt tack till LT för bogseringen.![]()
som alla som var där såg hade jag grava grepp-problem hela dagen, men jag hade kul ändå. Hoppas att det kommar nån film på mig sladdandes...
Jag måste som stolt pappa skryta lite. Jag trodde inte att Gabriel skulle känna igen Octavia men det gjorde han. Sen tittade han väldigt mycket på Samules M3:a. Det är en smart grabb som vet vad som är bra!!!

Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
-
- Legend!
- Kontakt:
MrOctavia skrev:Det kanske inte är det lättaste att få fäste med mycket vrid och blöt asfalt?
Nja kanske... Men mest beror det på en hyffsat talanglös förare med för tung gasfot

Men det spann på fyran när man gick ut på "rakan" på tillbakavägen så det var lite halt för mig i alla fall...

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
-
- Legend!
- Kontakt:
Barmhärtighet från Zebs sida...Anders Toll skrev:Varför finns inte du med bland tiderna?Daniel Magnusson skrev:Nja kanske... Men mest beror det på en hyffsat talanglös förare med för tung gasfot![]()
körde på 1:16 nåt med mina tvärsluta och blanka 16"are. Tyckte själv att jag lyckades ganska bra de gångerna men jag var ju hopplöst efter

klicka här för bild på ett av däcken...
Det sista jag gjorde innan jag åkte hem var att byta till 14"arna som följde med min och Samuels 318is. Firestone fuelsaver nånting heter de

körde på 1:13 på första försöket med en stoppsladd i det tighta partiet. Så jag kanske kan skylla lite på greppet i alla fall... Tyvärr var ju dagen över då. Nästa gång ska det vara bättre däck så att jag inte kan skylla på det.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Näää.. gjorde jag bort mig igen nu då som korrigerade mitt misstag?Daniel Magnusson skrev:Barmhärtighet från Zebs sida...Anders Toll skrev:Varför finns inte du med bland tiderna?Daniel Magnusson skrev:Nja kanske... Men mest beror det på en hyffsat talanglös förare med för tung gasfot![]()

Zeb Arvidsson
Re: Malmby den 5/6
Film!!Film!!...Vill se film!!!!Alesand skrev:Film kommer absolut, det blir en liten kort variant inom kort.jernis skrev:Lägg upp filmen på hemsidan...e ett måste...Alesand skrev:Jag hade fantastiskt roligt! Har aldrig kört bil som jag gjorde igår. Golfens alla 102 hästar jobbade intensivt. Kameran funkar än trots duschen den fick i regnet.
Ska försöka planera för lite mer seriös filmning på Gelleråsen.