Ni som inte var där missade något!!!
En toppen dag som bjöd på det mesta, bra och dåligt väder, avåkningar, turboras, oljespill och mycket mera.
Tror det var ca 45 bilar som ställde upp i depån för att köra.
Men det var ganska tunt i raderna med bilar från Attitude, vart höll ni hus?!?
Det som gjorde min dag värt allt (förutom att få köra av sig) var att beskåda två fina saabar på banan. En 99:a med 16v turbo under huven och en grymt vass v4:a.
Att lyssna på Porscharnas ljud var en fröjd för örat.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Efter min andra attitudeträff fattar jag ännu mindre varför jag valde ny, trött bil framför äldre vass bil.
Jag menar att det var hyffsat (skarp underdrift) inspirerande att åka med i Silverudds M3 eller se tex Martin Gustavsson i GTXen eller varför inte galningen i Honda S2000!!!
Men till nästa år kanske det kan bli roligare bil...
Senast redigerad av 1 Alesand, redigerad totalt 18 gånger.
Fnns bara ett fel, rakan för för LÅNG. 145hk på 1080kg gammalt saabas så vart det
Har aldrig kört Gälleråsen tidigare, trösen och depåböjen fick jag aldrig någon ording på
Fnns bara ett fel, rakan för för LÅNG. 145hk på 1080kg gammalt saabas så vart det
Har aldrig kört Gälleråsen tidigare, trösen och depåböjen fick jag aldrig någon ording på
Alesand skrev:Men till nästa år kanske det kan bli roligare bil...
I övrigt gick det väl bra och var en trevlig träff.
JAJJEMÄN! Det var ju det som var grejen! Det var väldigt schysst. Mycket bilar. Fint väder. Kameran satt kvar på huven! Tänk att att sugproppar kan va så starka!
Jodå, det var en riktigt fin träff! Alltid gött med sån variation på bilar, allt från Locost 7 och SAAB 95 till Porsche 911 Turbo.
Lite förvånad över att det var så många som körde av (jag var själv ute i gräset lite grann på ett ställe). Rätt klurig bana, fick aldrig till några riktigt bra spår tyckte jag. För övrigt börjar det kännas att Omegan har gått 31 600 mil, nya bussningar, dämpare, fjädrar och vassare belägg+bromsvätska skulle inte sitta fel. Måste få klart Rekorden snart...
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Bmw Rille: Fina bilder, och tack för komplimangen, vet inte om jag var snabbare än nån annan igentligen...
För övrigt så är det jag som säter gränserna i S2000 & inte bilen, det känns lite jobbigt att veta att jag är den svaga länken och att det verkligen känns...
För övrigt så fick Karin blodad tand för banåka och S2000!!!
Hon fick ju köra typ 2 pass och jag körde 2½ pass...
/Jimmy Särås