Handikapp: Jag vill att alla deltagare lämnar nödvändiga uppgifter, så att vi kan utvärdera förslaget och jag kan skicka in en officiell lista till Västra BF.
Vad menas med handikapp, vad är det bra till, och vilka uppgifter vill du ha?
Jag menar omräkningsfaktorerna som vi diskuterade på MSU-mötet i våras
Tjänstevikt och effekt enligt besiktningsinstrumentet. Triminingsåtgärder om vi ska utvärdera tabellen.
Handikapp: Jag vill att alla deltagare lämnar nödvändiga uppgifter, så att vi kan utvärdera förslaget och jag kan skicka in en officiell lista till Västra BF.
Vad menas med handikapp, vad är det bra till, och vilka uppgifter vill du ha?
Jag menar omräkningsfaktorerna som vi diskuterade på MSU-mötet i våras
Tjänstevikt och effekt enligt besiktningsinstrumentet. Triminingsåtgärder om vi ska utvärdera tabellen.
Jag tror att Zeb frågade för att han ville att du skulle förtydliga för resten som läser detta.
[Daniel Lindmark] "Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
Handikapp är bra för att jämna ut skillnaderna mellan ex vis hr ordsf:s M3 och Toll's Suzuki GTi.
Uppgifterna som behövs är vikt och effekt enligt besiktningsinstrument, samt en del andra uppgifter om bilen är "trimmad" (samvetsfråga"). Det klarnar när ni kommer till Vara och kommer inte att påverka övningarna den 8/10, men kommer att leda till diskussioner inom MSU
Jag kör numera 318 is så jag behöver inget handikapp.
Jag vill tigga några åkturer av flera personer helst. Vi kommer med 12-13 motorkonfirmander och det vore grejt om de får åka med flera av er. Vi måste passa på att skapa ett raceintresse tidigt!
Hör av er här eller skicka PM till mig så vet jag!
jag kommer nog och kikar en sväng om det inte blir nog jobb den helgen... hoppas på att på att få på alla grejer jag fått hem.
är väldigt sugen på att testa kon banan, men bilen ligger inte på topp... får se vad som händer
tänkte kolla om det är någon som har med sig lite klubb prylar ???
skulle behöva en jacka !
är inte så sugen på att gå omkring med skol jackan, nu när man tagit studenten !
Anders Toll skrev:Jag kör numera 318 is så jag behöver inget handikapp.
Jag vill tigga några åkturer av flera personer helst. Vi kommer med 12-13 motorkonfirmander och det vore grejt om de får åka med flera av er. Vi måste passa på att skapa ett raceintresse tidigt!
Hör av er här eller skicka PM till mig så vet jag!
Dom kan åka med mig om dom vill...
Självklart är det viktigt med rätt uppfostran
Anders Toll skrev:Vi kommer med 12-13 motorkonfirmander och det vore grejt om de får åka med flera av er. Vi måste passa på att skapa ett raceintresse tidigt!
Om pôjka vill åka riktiga plåtbilar där det inte sparas på något, så finns två kadetter till förfogande.
BMW Samuel skrev:Synd att man inte kan komma på denna träffen. Verkar bli hemskanes kul.
Hade varit läge o prova nya vinterbilen ju... Nya vinterbilen.
Fast vi är ju på Ringen istället, så man ska inte klaga
Riktiga män åker utan tak på vintern, men vad säger hustrun?
BMW Samuel skrev:Synd att man inte kan komma på denna träffen. Verkar bli hemskanes kul.
Hade varit läge o prova nya vinterbilen ju... Nya vinterbilen.
Fast vi är ju på Ringen istället, så man ska inte klaga
Riktiga män åker utan tak på vintern, men vad säger hustrun?
Man kanske kan komma dit i E28:an.
Dock är det nästan en omöjlighet att svänga, men det går ju alltid ljuga lite om att den kommer gå väldigt fort någon gång (det finns det ju andra som gör )