Hej!
Noen venner av meg holder på med noen heftige prosjekter, det er snakk om biler med 1000hk +, og det skal være skilter på dem.
Følh med på: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94151
den øverste er en firebird, som dere ser, ingen dører på den.. mange som ser rart da man klatrer ut av vinduet når man skal ut av bilen;)
Den andre er en camaro og den siste er en chevy dilivery eller noe sånnt, der skal den motoren inn.
Planen er at camaron skal stilles ut på elmia messen i påska, de skal ha med noen andre biler også tror jeg, blandt annet en bmw med ca 1000 hk.
Glömde skriva att det sitter en Chevy SB 350, numera 360 cu in. maskin på 800 kusar med NOS. Snabb på vanlig asfalt är den, i PRO Cup finalen vann jag över en bil som gått 8,00 på 402m på klistrad bana...
Seså, dra med dig några trevliga Guttar och kom på Attitudeträffar.
Team RFC P1800 Streetdragstercruisergatbilsräserkonbanträff-bil Chevrolet V8 thunder!
Jovisst blir det monter i år igen. BMW Samuel är väl den som håller mest i trådarna. Den lila skönheten var nog min dåvarande leksak, en Pontiac 1971 med 455 och ProCharger kompressor. Såld till Trondheim, så Norrmännen förstår sig absolut på rekordelige godis! Kom du/ni till Jönköping, men boka rum i god tid.
Senast redigerad av 1 RFC Roger, redigerad totalt 16 gånger.
Team RFC P1800 Streetdragstercruisergatbilsräserkonbanträff-bil Chevrolet V8 thunder!