Ja, alltså. jag har ju bara köpt en gammal E30 igen. Inget att hetsa upp sig för.
Visserligen den effektstarkaste bil jag haft, och en av de mest udda BMW-modellerna som finns (fast den är inte byggd av BMW).
Den är väldigt dålig i snö också. Så den får stå instängd ett bra tag till.
Undrar just vem den tredje i styrelsen är. Det måste vara Sturesson. Jag hoppas på honom!
Maccan är i stort behov av en sportbil. Kan ingen sälja en till honom?
Nja. Det är ju en familjebil utan tak.
Visserligen en bra och snygg familjebil utan tak. Men ingen sportbil.
Du skulle må bra av en Speedster.
För att inte tala om hur snygg du skulle vara i en Speedster.
Maccan skrev:9-3:an är perfekt för att slänga in golfklubborna och dra till banan.
Vad ska du ha golfklubborna till på banan? :)
De bara far ju runt i bagaget och slår sönder saker.
Ska du tvunget ha med klubborna på Gelleråsen i Speedstern så får du väl köpa lite kortare klubbor så de får plats. Inga problem.
BMW Samuel skrev:Ja, alltså. jag har ju bara köpt en gammal E30 igen. Inget att hetsa upp sig för.
Visserligen den effektstarkaste bil jag haft, och en av de mest udda BMW-modellerna som finns (fast den är inte byggd av BMW).
BMW Samuel skrev:Ja, alltså. jag har ju bara köpt en gammal E30 igen. Inget att hetsa upp sig för.
Lite blygsam?
Det är ju bara en originalbil från 80-talet. Byggd av en liten liten tysk biltillverkare som heter Hartge.
Men att den är den effekstarkaste jag haft är väl inte så blygsamt?
BMW Samuel skrev:Det är ju bara en originalbil från 80-talet. Byggd av en liten liten tysk biltillverkare som heter Hartge.
Det låter spännande även om jag inte alls vet vad ni pratar om!
Lite blygsam?
Det är ju bara en originalbil från 80-talet. Byggd av en liten liten tysk biltillverkare som heter Hartge.
Är den röda Hartge H35s-24:an som varit till salu ett bra tag i Skåne?? Dvs en M3E30 med en M88 (?). Vill se, vill se, vill höra!!!
En ledtråd om Lindkvists bil är "knack knack" om jag inte förstått fel...