http://video.google.com/videoplay?docid ... ear+winter
mycket bra.. ca 60 min intressant vinter OS
vinter OS på top gears vis
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
vinter OS på top gears vis
Robert Gustafsson
-
- Megapostare!
- Kontakt:
he he he dom är ju bara för härliga dom dära 

Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Jag tänkte mer på att norrmän inte använder svenska ö. Men jag håller med dig ändå. Alla norrmän heter Ole. (Utom en, han hette Öyvind)Jonas Aegher skrev:Sant... norrmän heter inte Björn... de heter Ole allihop...JAC skrev:Dom tabbar sig i sluttexterna dock...
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Hette han verkligen ÖÖÖyvind isf? Är han pastor?JAC skrev:Jag tänkte mer på att norrmän inte använder svenska ö. Men jag håller med dig ändå. Alla norrmän heter Ole. (Utom en, han hette Öyvind)Jonas Aegher skrev:Sant... norrmän heter inte Björn... de heter Ole allihop...JAC skrev:Dom tabbar sig i sluttexterna dock...
Nej. Men jag orkade inte att sitta och leta upp ett norskt ö. Och nej, han är varken pastor eller kristen (mig veterligen). Men trevlig var hanJonas Aegher skrev:Hette han verkligen ÖÖÖyvind isf? Är han pastor?JAC skrev:Jag tänkte mer på att norrmän inte använder svenska ö. Men jag håller med dig ändå. Alla norrmän heter Ole. (Utom en, han hette Öyvind)Jonas Aegher skrev: Sant... norrmän heter inte Björn... de heter Ole allihop...

[Joel Christoffersson]