Tidaholman VS Yamaha R6
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Postar så det viner...
- Kontakt:
lukten av hur asfalten krullar sig, när man flyger fram över de svenska vägarna är det som driver en framåt i livet. Tyskland, Nurburgring, Det är något Cluben skulle Annordna en resa till. Alla i kolon på väg ner mot Europa. Visa tysken att svensken kan!!
Ett äkta Attitude mästerskap och god gemenskap!!
Vem tar krasch kärran..???
Ett äkta Attitude mästerskap och god gemenskap!!
Vem tar krasch kärran..???
Er dröm är min vardag !!
Ägare till Yamaha R6 -99,SAAB V4 -72,SAAB 99 -69, Fiat 127 -77
Ägare till Yamaha R6 -99,SAAB V4 -72,SAAB 99 -69, Fiat 127 -77
-
- Postar så det viner...
Hej vänner!
Vill bara tala om att det finns även väldigt fina 70 väger runt Mariannelund. Speciellt ett parti av vägen runt karlstorp. Där har de lagt ut en ganska fin asfalt och på sidorna av vägen så är det mest åker och hyggen, så där är det bara att låta kolvarna rusa och bensinmätaren stiga. Eller varför inte ta en sväng till Vimmerby över Rumskulla, även den vägen har några oerhört goa partier.
LÄNGE LEVE ITALIEN
Bryt inga armar i vinter Daniel.....
Vill bara tala om att det finns även väldigt fina 70 väger runt Mariannelund. Speciellt ett parti av vägen runt karlstorp. Där har de lagt ut en ganska fin asfalt och på sidorna av vägen så är det mest åker och hyggen, så där är det bara att låta kolvarna rusa och bensinmätaren stiga. Eller varför inte ta en sväng till Vimmerby över Rumskulla, även den vägen har några oerhört goa partier.
LÄNGE LEVE ITALIEN
Bryt inga armar i vinter Daniel.....

-
- Postar så det viner...
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Postar så det viner...
- Kontakt:
-
- Postar så det viner...
Oj Oj Oj...
Det verkar som om de små Habo bönderna har gaggat ihop sig och gått till attack mot Johan den store. Det är ju trevligt att de försöker hävda sig, men ack, de har ju ingen chans när det väl gäller (gäller främst Daniel). Jag vet ju inte vad du har för båge nu Johan, men den går troligtvis betydligt snabbare än min gör. Men så länge det är en Japanare så är det ändå inget att lyfta på ögonen för (för du har väl ingen ducce).
Och så var det det där med den (viggen) blå Corsan. Hon spinner som en katt och vrålar som en mus och står just nu och glänser på parkeringen i Mariannelund.
Jag räknar inte mig själv som en BONDE, själv föredrar jag ordet, SLAV eller DRÄNG. Men förresten så är vi inte bönder på labbarp så länge till för gården är så gått som såld, så vi ska sluta som bönder.
Ska vi ta ett litet race i sommar Daniel så ska vi se vems fordon som accelererar snabbast.
Åsebrant
Det verkar som om de små Habo bönderna har gaggat ihop sig och gått till attack mot Johan den store. Det är ju trevligt att de försöker hävda sig, men ack, de har ju ingen chans när det väl gäller (gäller främst Daniel). Jag vet ju inte vad du har för båge nu Johan, men den går troligtvis betydligt snabbare än min gör. Men så länge det är en Japanare så är det ändå inget att lyfta på ögonen för (för du har väl ingen ducce).
Och så var det det där med den (viggen) blå Corsan. Hon spinner som en katt och vrålar som en mus och står just nu och glänser på parkeringen i Mariannelund.
Jag räknar inte mig själv som en BONDE, själv föredrar jag ordet, SLAV eller DRÄNG. Men förresten så är vi inte bönder på labbarp så länge till för gården är så gått som såld, så vi ska sluta som bönder.
Ska vi ta ett litet race i sommar Daniel så ska vi se vems fordon som accelererar snabbast.
Åsebrant
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Postar så det viner...
Så du trodde att jag menade bilen. Nej du lilla Daniel, det vet jag redan att den har inte mycket att komma med. Men jag tror nog att jag spöar din lilla silver gurka med min röda skönhet. Bli inte ledsen när du hör något som mullrar förbi nästa säsong, då är det bara jag som är ute och glider.
Hälsa Gustav Malmborg på söndag (han med buggyn).
Hälsa Gustav Malmborg på söndag (han med buggyn).

-
- Postar så det viner...
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt: