Tack!mpäsäk skrev:Lycka till!
Ser riktigt hård ut!

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
De va hur kul som helst oxå! Rattlåskörning är underskattat tycker jag. Ok, standard bil är de väl inte så kul men när de snyter på är de gött..Anders Toll skrev:Tack gode Gud att det gick bra, Nicke. Kanonkul!
Varsågod, vi skulle ju kunna ta några (seriösa) läckra bilder vid hamnen någon gång... då kan du få bjuda på en åktur ocksåNicke Nyman skrev:De va hur kul som helst oxå! Rattlåskörning är underskattat tycker jag. Ok, standard bil är de väl inte så kul men när de snyter på är de gött..Anders Toll skrev:Tack gode Gud att det gick bra, Nicke. Kanonkul!
Tack André för bilderna!
MVH
Peppe är helt enkelt en coolare kille, det är precis det Nicke försöker sägaNicke Nyman skrev:Absolut inte...Flate skrev:Synd att man inte kunde komma dit och kika, körde du ifrån peppe?
Han har 0,2l mera volym, argare kam, bättre portning, större turbo, större spridare o mera laddtryck...
MVH
André har nog bilder! Ska försöka nå honom eller så PM;ar du bara, han hade ju lagt upp bilder på min bil så! Ja vet att han hade bilder på din bil, har dom på datorn...Peter Johansson skrev:Jag kommer också till Åmsele. Vet inte om vi ska skruva mera tryck? Tror det räcker för gatan det vi har nu.
50kg vikt och lite chassie tuning kommer dock att ske. Sedan mappning sista 500rpm'en, iaf en loggning så allt ser bra ut.
Ingen som hade bilder på mitt åk härifrån? :F