Daniel Magnusson skrev:Nja var finns den? Är det på 944sverige så kan
den väl knappast klassas som objektiv.
Haha!
Man måste känna sina fiender!
Nädå, det är Teknikens värld Januari -93 som testa dessa vagnar.
Rubriken på framsidan är: "Testduell: Mazda RX-7 slår ut Porsche 968"...
Även om det står på 944se så är det ju som sagt bra att veta vad man slåss emot...
wanna dance?
Kan du ta emot 4 mb på den adress som är angiven här på forumet?
EDIT: Mejl skickat! Antingen hamnar det i din inbox eller i det stora svarta sajberhålet!
Karl Birgander skrev:Haha!
Man måste känna sina fiender!
Nädå, det är Teknikens värld Januari -93 som testa dessa vagnar.
Rubriken på framsidan är: "Testduell: Mazda RX-7 slår ut Porsche 968"...
Men en 968CS med bur och skojchassi skulle jag absolut inte tacka nej till. Men jag tycker de är lite för dyra i förhållande till vad man får.
Jag har nog glömt säga grattis till den nya bilen. Riktigt schysst med en vit. Jag har länge varit sugen på en vit sportbil. Nu när man bott i USA ett tag där alla bilar är vita så blir man ju inte mindre sugen.
Beställde lite musik-grejer från Japan för cirka 8år sedan. Varje gång man ringde och undrade vad grejerna höll hus sa dom att "dom va på båten på väg till sverige". Efter 2år va dom fortfarande på båten. Då konstaterade killen i musikaffären att, "Dom måste f** ro hit den där dj**** båten"
Hoppas du inte får samma fraktbolag.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Samuel Lindkvist skrev:Jag har nog glömt säga grattis till den nya bilen. Riktigt schysst med en vit. Jag har länge varit sugen på en vit sportbil. Nu när man bott i USA ett tag där alla bilar är vita så blir man ju inte mindre sugen.
Tack!
Att den skulle vara vit var ett krav. Vitt är snabbast!
Samuel Lindkvist skrev:Beställde lite musik-grejer från Japan för cirka 8år sedan. Varje gång man ringde och undrade vad grejerna höll hus sa dom att "dom va på båten på väg till sverige". Efter 2år va dom fortfarande på båten. Då konstaterade killen i musikaffären att, "Dom måste f** ro hit den där dj**** båten"
Hoppas du inte får samma fraktbolag.
RFC Roger skrev:Grats då! Jag är sugen på RX-7, det är nog GZON`s skuld. Klart bland dom fränare japsen enligt min uppfattning.
Klart allt är Gzons fel.
Och nu ska man umgås en hel helg med honom. Det kommer sluta med dyra intercooler, singelturbokitt, skruvben, konstiga japanska styrsystem och en massa annat han kan "lura" på mig.
Daniel Magnusson skrev:Och nu ska man umgås en hel helg med honom. Det kommer sluta med dyra intercooler, singelturbokitt, skruvben, konstiga japanska styrsystem och en massa annat han kan "lura" på mig.
Skaffa du grejor och prova ut så köper jag det färdiga konceptet sen!
Team RFC P1800 Streetdragstercruisergatbilsräserkonbanträff-bil Chevrolet V8 thunder!
Daniel Magnusson skrev:Och nu ska man umgås en hel helg med honom. Det kommer sluta med dyra intercooler, singelturbokitt, skruvben, konstiga japanska styrsystem och en massa annat han kan "lura" på mig.
Skaffa du grejor och prova ut så köper jag det färdiga konceptet sen!
Köp Gzons Suz annars. Fast jag tror inte den är till salu.
Mae skrev:Jag antar att du redan betalt bilen eller?
Varför undrar du det?
Jag tror han undrar för att det har varit många importerade bilar som gått genom firmor som tagit låååååå...åååång tid på sig att få hem en bil, som sedan inte varit som utlovat.
En kompis väntade i 6 månader på en skyline, och det finns långt värre exempel.
Men i detta fall verkar det som att drivkraften bakom köpet har "been there, done that" och vet prexis hur man ska och inte ska göra.