Kul med en träff till.
Men jag fattar inte riktigt. Bara för att Daniel inte fått tummen ur och fixat sin bil så måste vi andra åka med bruksbilen. Kollektiv bestraffning. Nä, se nu till å ta av tofflorna och gör en liiiten ansträngning. Vad gör du på kvällarna pajk?? Du har ju inte ens en tv.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Eftersom jag är hårdare än sten så får jag väl köra Rekorden dit. Den funkar som bruksbil också, trots att den saknar dragkrok och baksäte.
På med njurbältet och öronpropparna bara!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Där ser man... ska till växjö på bröllopp den 6/10. Samma dag och samma stad. Så då kommer jag väl och hälsar på åtminstone, det var ju länge sen sist. Har räknat med att ha bmw-cabben klar till den helgen, fast man är ju sugen på att testa copper s på konbana.... har ju inte ens provat konbana öht.
bara lite kuriosa från de två Uråsa träffarna jag varit på.
Satt och tittade på tiderna från 16/9-06 och 13/5-07.
Antingen så gjorde sänkfjädrarna och Koni-dämparna undervärk på min bil,
eller så hade Karlsson gjort några mindre bra uppdateringar på Rekorden.
Det kan vara olika konbanor från år till år också...
När det kommer till kritan så jämför jag bara mot mina egna tider, vad andra kör spelar liksom ingen större roll.
Men visst är det kul att sätta "bättre" tider med en snart 40 år gammal gubb-Opel!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Jo, det är ju sant. Har för mig att senaste träffen var en snabbare bana. Tog bara din bil som ett exempel, iom att jag kunde identifiera den från båda träffarna Första träffen jag var på så var bilen i princip omoddad, med undantag från chippet.
de här kan mycke väl bli min första attitiude träff!
(den första konbane köringen..)
dax för t4an o göra entrè.
undra om calle har några däck o fälgar till uthyres??
Senast redigerad av 1 Anton_the_man, redigerad totalt 12 gånger.