Som sagt, vad blev det för attiraljer att lägga i bokhyllan eller i garderoben.
Själv så fick jag en bänkslipmaskin, mycket välkommet då jag slipper handla en själv om 2 veckor... Vidare så blev det lite tröjor och en liten skruvdragare, perfekt när man bygger datorer - vilket jag gör
Hur gick det för er andra, vilken blev höjdar presenten?
Adding:Jag fick bidrag till nya stötdämpare och fjädrar till min pärla... (det blir nog krängstag med...) sen får vi se om jacob hänger med mig i sin Porsche
En flygbiljett till Filippinerna med diverse tillbehör samt efterskänkta skulder till far min var väl de stora gåvorna.
Lita kalsipper och grejer satt ju helt rätt också.
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Från familj: Verktygslåda, bits, kläder, pengar, ett par filmer mm.
Från mig själv: Justerbar HR bakkrängare till 325:an. Det är ju inte Millway deluxe-kitet, men det duger som start.
Ska se om jag inte kan få tag på en uppsättning begagnade gula koni eller liknande också. Fick med några hårdare fjädrar och dämpare från förra ägaren, men jag har ingen koll på vad det är för nåt. Kanske värt att prova.
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
Jag är lite besviken... Jag önskade mig en Evo IX men fick ingen
Önska mig ett billigare allternativ också men blev ingen ny turbo heller. Det blev bara massa flytta ut pikar istället
Samuel Lindkvist skrev:Jag fick en GT-vinge av mig själv som har kommit bort på posten.
Har du kommit bort på posten??
För övrigt så fick jag själv någon form av vinterkräksjuka i julklapp. Levererad direkt hem kl 02 på julaftonsmorgonen.
Behöver jag säga att fortsättningen på julaftonen inte blev riktigt som planerat..
Men en snygg skjorta och en del intressenta böcker blev det ändå.
Frugan (som för övrigt är världens bästa fru) gav mig helt otippat en GPS. Faster Gunnel ordnade en liten smutt trådlös mus till datorn. Snart kan man sitta med fötterna på soffbordet och slösurfa gött.
Me det jag egentligen önskade mig var en rep.bok till E46an. Den ska tydligen inte finnas i Haynes. Någon som vet?