TTn har funkat kanon även med antisladd av

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Jodå det är lite lurigt där, brukar vara ganska så glatt. Hur gick det med lyktstolpen förresten, syntes det någonting på den?kardanaxel skrev:Jag hade ju kartläsare! Som varnade för en hal svängERnsT skrev:Jepp och du hittade inte lite halvdant heller, utan riktigt bra!kardanaxel skrev:Jag hittade en felplacerad lycktstolpe i vaggeryd i fredags
Här byts det minsann bilar... Bra omsättning på bilar hos bröderna...BOB skrev:här har man hunnit byta vinterbil sen man skrev sist....
har hunnit ha en golf kombi istället för civicen
golfen är nu tillsalu
för nu har jag fått ett bmw compakt återfall fast en bmw 316ti denna gången.. king caben har jag fortfarande.. den är bra till att köra skit..
lugn, lugnDiesel Oscar skrev:Du hade väl inte sönder bakrutan?kardanaxel skrev:Jag hittade en felplacerad lycktstolpe i vaggeryd i fredags
Och vem vad det som fick ta hand om polisen senare då?kardanaxel skrev:lugn, lugnDiesel Oscar skrev:Du hade väl inte sönder bakrutan?kardanaxel skrev:Jag hittade en felplacerad lycktstolpe i vaggeryd i fredags![]()
Riktade bara höger bakdörr lite... Stannade en centimeter från sidorutan och dörren går att öppnaGjorde en M3 E30 breddning fast åt andra hållet
Lyktstolpen stog upp efteråt i alla fall! Mer tänkte jag inte på den, jag hade ju brottom till pizzerian
Nu hade de ju faktiskt en hel del att påpeka för herrnERnsT skrev:Och vem vad det som fick ta hand om polisen senare då?kardanaxel skrev:lugn, lugnDiesel Oscar skrev: Du hade väl inte sönder bakrutan?![]()
Riktade bara höger bakdörr lite... Stannade en centimeter från sidorutan och dörren går att öppnaGjorde en M3 E30 breddning fast åt andra hållet
Lyktstolpen stog upp efteråt i alla fall! Mer tänkte jag inte på den, jag hade ju brottom till pizzerian
Inte konstigt att dom beger sig till vaggeryd när du är där och sänker lyckstolpar
Denna gången var det faktiskt den i centrum. Är det Bea:s den heter?? Fick hjärnsläpp nu... Annars brukar vi variera oss lite så det blir Tiger och Jamaica medAndreas skrev:Vilken pizzeria är det som gäller för dagens ungdom i Vaggeryd då? Jamaica eller Tiger ?kardanaxel skrev:
nästan rätt, bettans heter just denna pizzerian.kardanaxel skrev:Denna gången var det faktiskt den i centrum. Är det Bea:s den heter?? Fick hjärnsläpp nu... Annars brukar vi variera oss lite så det blir Tiger och Jamaica medAndreas skrev:Vilken pizzeria är det som gäller för dagens ungdom i Vaggeryd då? Jamaica eller Tiger ?kardanaxel skrev:
Alltså det är ingenting speciellt, jag körde tillochmed i laglighastighet den mesta av tiden dom låg bakom iallafall...Reco skrev:Jag tror att fler än jag vill höra dessa detaljer?ERnsT skrev:jajaja, detaljerkardanaxel skrev:
Nu hade de ju faktiskt en hel del att påpeka för herrn![]()
![]()
Jepp helt klart...Reco skrev:Härligt!![]()
Jag visste det! Det går saktare med svansmotor!