Hej, tänkte höra om det är fler attitudare som ska på denna happening?
Har tänkt fara på tågstationen i Luleå till 11:30 och sen åka efter upp till Boden.
Det är ju ingen officiell träff men jag har tänkt dra med lite polare som är intresserade av klubben, som en liten start på motorsommaren -08.
1:a Majrundan, Piteå-Luleå-Boden-Älvsbyn-Piteå
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Re: 1:a Majrundan, Piteå-Luleå-Boden-Älvsbyn-Piteå
Är ju aningens långt bort för mig å dessutom så åker jag ner till Falun för att titta på brasorna.Elias skrev:Hej, tänkte höra om det är fler attitudare som ska på denna happening?
Har tänkt fara på tågstationen i Luleå till 11:30 och sen åka efter upp till Boden.
Det är ju ingen officiell träff men jag har tänkt dra med lite polare som är intresserade av klubben, som en liten start på motorsommaren -08.
Men vad är det för typ av happening?
Re: 1:a Majrundan, Piteå-Luleå-Boden-Älvsbyn-Piteå
En runda för alla knuttar i Norrbotten, jänke-järn som PVC-harleys, bålgetingar som skogsmaskiner.Fibban skrev:Är ju aningens långt bort för mig å dessutom så åker jag ner till Falun för att titta på brasorna.Elias skrev:Hej, tänkte höra om det är fler attitudare som ska på denna happening?
Men vad är det för typ av happening?
Ett sätt att i lugn och ro få lite övningsmil i kroppen innan man börjar köra själv efter 6 månaders mc-dvala.
Brukar bli 700-1000 hojar.
DOCK fick jag busskörningsjobb PRECIS när dom kommer till stan. Keff...