Dags att planera midsommarhelgen?
Då ska ni åka till Gullbranna utanför Halmstad och vara med på en satsning som heter Crossfire.
Attitudemotorclub kommer självklart vara där. Detta är ett perfekt tillfälle att träffa klubbmedlemmar, visa upp pärlan eller kanske bara bränna lite däck helt enkelt. Så tvinga med frun, packa ner tältet och ha din bästa midsommar på Gullbrannagården. Vi kommer bli många den helgen, så bestäm dig i tid!
I kväll ska vi mixa barn-oas nya skiva som skall vara klar till cross-fire. Den får ni inte missa! Bland annat kommer min V8 spela med i en av låtarna
Kan tyvärr inte vara med själv i messômmer, men det verkar kunna bli kanon!
nu RRC 1985 "SvartaDamen" LR SII 1960 "Plutten" ( http://slrk.phpbb2.se/weblog.php?w=8 )
då LR SIII 1972 "Primadonnan" WV 1300 1969 "Pärlan" WV 1300 1966
Jag blev riktigt sugen på att åka dit.
Min farbror har en liten stuga i Mellbystrand.
Måste kolla om man kan låna den då och om resten av familjen vill åka på detta.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Ja kan tyvärr inte komma på detta...hade varit självklart att åka ner annars. Både bröderna Ådahl och Jersualem och massa bilar och sånt. Själv bli det att sitta på ambulansstationen runt midsommar i Gislaved, så för all del se till att ta det lugnt på vägarna om ni åker ner på Nissastigen
Ha hört från några MC åkare som var nere förra sommaren när det var storträff och det var mycket uppskattat, så åk ner om ni har möjlighet.
Karlsson skrev:Jag har en massa flygblad i min bil till det här arrangemanget, är det nån som vill ha dem?
Ta med dem till Uråsa och sprid för vinden!
Helt rätt.
Det kommer även finnas några hundra tidningar som var som bilaga till Världen idag att få på Uråsa. De kan ni ta med hem och dela ut i kyrkor och till kompisar.