Mariannelund 26 september -08
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Mariannelund 26 september -08
Hej!
Nu ska klubben till Mariannelund och vara med på en tonårskväll där.
Vi önskar att så många som möjligt kan följa med och representera klubben. Har ni någon kul bil eller annat fordon som är kul att visa upp så ta med den.
Exakt tid och när vi åker är inte bestämt än.
Men ta gärna kontakt via pm med mig eller Oscar Darelid här på forumet.
Mvh
/Sturesson
Nu ska klubben till Mariannelund och vara med på en tonårskväll där.
Vi önskar att så många som möjligt kan följa med och representera klubben. Har ni någon kul bil eller annat fordon som är kul att visa upp så ta med den.
Exakt tid och när vi åker är inte bestämt än.
Men ta gärna kontakt via pm med mig eller Oscar Darelid här på forumet.
Mvh
/Sturesson
-
- Klubbordförande
Tjena.
Kul att det verkar vara så många som kommer!!
Det tar cirka 1,5h från Jönköping (lagligt)
Om det är någon som är osäker på vägen så kommer jag att åka hem på fredagen så vi kanske kan samköra..
Vi kommer att bjuda alla attitudare på fika efter så ni inte är hungriga i bilarna hem på kvällen:D
Hoppas det blir en rolig kväll!!!
//Oskar Nilsson
Kul att det verkar vara så många som kommer!!
Det tar cirka 1,5h från Jönköping (lagligt)
Om det är någon som är osäker på vägen så kommer jag att åka hem på fredagen så vi kanske kan samköra..
Vi kommer att bjuda alla attitudare på fika efter så ni inte är hungriga i bilarna hem på kvällen:D
//Oskar Nilsson
-
- Deluxpostare!
-
- Klubbordförande
-
- Deluxpostare!
-
- Klubbordförande
Å...gratis fikaiceman skrev:Vi kommer att bjuda alla attitudare på fika efter så ni inte är hungriga i bilarna hem på kvällen:D
//Oskar Nilsson

Ska vi sätta en tid i Nässjö där vi kan samåka ifrån, vi kommer ju från Malmbäckshållet.
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
Bra ide! Men jag möter gärna upp i Eksjö istället. Jag kommer från Sävsjöhålet.Nordquist skrev:Å...gratis fikaiceman skrev:Vi kommer att bjuda alla attitudare på fika efter så ni inte är hungriga i bilarna hem på kvällen:D
//Oskar Nilsson![]()
Ska vi sätta en tid i Nässjö där vi kan samåka ifrån, vi kommer ju från Malmbäckshållet.
Vad sägs om 18:15 någonstans runt Eksjö. Vill ni samlas i Nässjö så lägg till lite tidigare bara.
LIte roligt, kollade hur lång tid det tar för mig att köra dit. Drygt 2h 30min. Jag behöver teoretiskt sett nästan åka innan jag kommit hem.
Får se om jag kan hålla 18:15...

Jag tror det räcker att vi möts i Eksjö kl 18.30 om vi inte ska vara där förrän kl 19.
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
Vet inte riktigt när vi åker, har dock för mig att david någongång sagt att det tar knappt 45min till eksjö.Samuel S skrev:När åker ni hemifrån och vilken väg mot Malmbäck?Nordquist skrev:Jag tror det räcker att vi möts i Eksjö kl 18.30 om vi inte ska vara där förrän kl 19.
Jag tar nog en sväng med S2000.
Vi åker våran väg mot malmbäck. Den som går utanför slutar ju i vägen som går mellan hok och malmbäck.
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
Körde till Eksjö förra helgen, och lagligt så tar det 40-45 min från mej, så det är ju närmre från er.ERnsT skrev:Vet inte riktigt när vi åker, har dock för mig att david någongång sagt att det tar knappt 45min till eksjö.Samuel S skrev:När åker ni hemifrån och vilken väg mot Malmbäck?Nordquist skrev:Jag tror det räcker att vi möts i Eksjö kl 18.30 om vi inte ska vara där förrän kl 19.
Jag tar nog en sväng med S2000.
Vi åker våran väg mot malmbäck. Den som går utanför slutar ju i vägen som går mellan hok och malmbäck.
Men jag hör av mej framåt kvällen så får vi se.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport