Lugnt på forumet
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Lugnt på forumet
Det märks att det är semester! Det är inte inne så mycket folk på forumet... Själv jobbar jag en och en halv dag till. Sedan väntar sommarens äventyr. Vill passa på att önska er alla en trevlig sommar, och en skön semester!
-
- Legend!
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
-
- Normal postare
jag håller med..
Jo jag håller med-Det är jobbigt att gå och lägga sig vid 00 tiden när man är trött och sen gå upp vid 11-13 tiden för att cykla ner och köpa en pizza för de få peningar man smått sommar jobbat ihop sig.
Åhh vad jobbigt med 9veckors sommar lov,hehe...
Så ni som säger att d är dött här,jag kan glädja er med att jag har några veckor framöver att fylla detta forum med minna varma och roliga inlägg.
Åhh vad jobbigt med 9veckors sommar lov,hehe...

Så ni som säger att d är dött här,jag kan glädja er med att jag har några veckor framöver att fylla detta forum med minna varma och roliga inlägg.
Maccan140 skrev:Ja snart är det dax att lägga på vinterdäcken och skrapa rutorna....
Jo det är ju sant, men då är det ju å andra sidan snart vinter med,, rätt givet ja vet

Och vi alla vet ju att på vintern så kan man ju ha REDIGT roligt med en bil.. men det ska minsann vara bakhjuldrivning, annars kan det ju kvitta nästan!
Så det är väl inget negativt med vinter heller!?

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
En Opel rostar mer på vintern än en Volvo. Tyvärr. Men du kanske förstår att jag inte vill köra med min Omega på vintern eftersom den är i det skick den är. Sen är den väldigt sänkt = opraktiskt och jag har inga vinterfälgar till den. 760in har passerat stadiet där det är någon mening att ens försöka göra den fin och bra. Utmärkt vinterbil alltså.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
-
- Normal postare
volvo?
Om ändå måste köra volvo..förstår ej varför vissa gör det självmant..jaja, om man ändå måste ha en volvo av nåt skäll,,så förstår jag verkligen att man väljer att köra med den på vintern då den kantiga plåt högen blir över snöad med snö och inte syns pga den vita snön...
ful-är bara ett smeck namn på alla modeller skapta med volvo märket dä fram.

Re: volvo?
Snorvalpen var det du kallades för........ förstår det!SnorValpen skrev:Om ändå måste köra volvo..förstår ej varför vissa gör det självmant..jaja, om man ändå måste ha en volvo av nåt skäll,,så förstår jag verkligen att man väljer att köra med den på vintern då den kantiga plåt högen blir över snöad med snö och inte syns pga den vita snön...

Re: volvo?
en åktur i min 740 kan få vem som helst frälst...speciellt på vinternSnorValpen skrev:Om ändå måste köra volvo..förstår ej varför vissa gör det självmant..jaja, om man ändå måste ha en volvo av nåt skäll,,så förstår jag verkligen att man väljer att köra med den på vintern då den kantiga plåt högen blir över snöad med snö och inte syns pga den vita snön...