Skulle va kul och veta vad för tid du fick, så man vet vad man får med starion

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Den hamnade väldigt högt upp på listan...så högt upp att ja tog tag i saken och köpte en ifrån England innan punden blir dyrare. Så vinterprojektet är räddat. 90 % diffbroms. Varför måste det vara ett halvår till konbaneträffarna sätter igång igenNordquist skrev: En quaifediff har därmed hoppat upp högre på priolistan. Får se till våren vad det kan bli.
Remmen va ett bra säkerhetstips.Samuel Lindkvist skrev:Perfekt. Det är precis där man ska ha kameran. Kan rekomendera ett vidvinkelobjektiv på kameran. 0,7x. Gör susen för fartkänslan.
Jag rekomenderar att sätta en rem i kameran till bakre takhandtaget. Ifall den lossnar så når den inte ditt huvud iallafall.
Vi får kolla på det! Men då måste jag låna den några veckor för mätning...Nordquist skrev:
Dimljuset är mer krångligt. Det har spruckit både på lampan och i det som fäster lampan. Det känns bittert att behöva byta hela den plastdelen som fäster lampan. Då kommer man på tanken att kanske fixa bromskylning genom hålen istället. Bromsarna blir ju grymt varma märkte ja på superstage bara. Det tål att tänkas på och får se vad som görs åt det. Kanske bli att dra något eget för det är svindyrt med färdiga satser ifrån England eller USA. ABR(AxelByrmoRacing) har ju bara BMW på listan än sålänge
![]()
Jasså...var står denna förkortning för dåkardanaxel skrev:
Vi får kolla på det! Men då måste jag låna den några veckor för mätning...![]()
Och nu heter det inte ABR längre utan Mopro.
Jag blev tvungen att starta företag å göra glasfibergrejerna i så det är företaget som heter Mopro. Förkortning är det väl inte men idén kommer från, byrMO PROtotyper.Nordquist skrev:Jasså...var står denna förkortning för dåkardanaxel skrev:
Vi får kolla på det! Men då måste jag låna den några veckor för mätning...![]()
Och nu heter det inte ABR längre utan Mopro.![]()
Detta är ju BMW-grejer så det är nog inte helt åt skogen med passningen. Värt ett test framöver någon gång.