Du hade länkat till sidan där bilden visas inte till själva bilden.
Har rättat till detta nu men tänk på att klicka på bilden så att det enbart är den som visas å inte hela sidan med reklam och allt.
ERnsT skrev:Du hade länkat till sidan där bilden visas inte till själva bilden.
Har rättat till detta nu men tänk på att klicka på bilden så att det enbart är den som visas å inte hela sidan med reklam och allt.
Nordquist skrev:Var är det som sticker upp så att det behövs en bula på huven?
Vad är effekten nu när du ha trimmat upp den?
Om du syftar på orginal huven så sitter kamremmen under bulan. På kolfiberhuven vet jag faktiskt inte, för min del kunde den fått vara lite mera slätare. Men det ser faktiskt mycket bättre ut IRL än på bild.
Större intercooler där fram så ska det ligga på 300-360hk uppskattnings vis.
Men planerar att bygga på en motor vid sidan av och slänga ner sedan med ny preppad låda å det. Då är målet minst 400whp
Plast bitarna ska bort så man får platts med större intercooler
Problem nummer ett var att det är för litet fälgarna inte kommer över 6kolv oken.
Så fick långa spacers för att kolla om det funkar.
Däcken sticker inte ut så farligt ändå. Men lite fult att fram däcken sticker ut mer i fram än där bak.
Syns inte så bra på bilden
Måste tacka fredric_k för att han är så näll och lånar ut sina spacers till mig.
Annars så är tankarna att skaffa spacers eller köpa nya fälgar.
Behöver smak råd !!!
Behålla dom jag har och köra spacers eller köpa svarta fälgar med röd kant och ha röda eoxiderade muttrar ?
Och kan ju nämna att OKen är röda
Åh vad jag gillar när kablarna är så bra draget!! Ljudbygget blev ju SÅ BRA med..snyggt jobbat!
Vad är de för tum på fälgarna du har? Enligt mej tycker jag du ska köpa större fälgar! Det ser ju ut att få plats mer i dom hjulhusen
Det är min tanke.. Tack o hej
Emil Stenvall
Bmw M3 -02
Bmw 325i touring -03
Vw passat 1.8t -04
Vw golf mk1 cabriolet -89
Volvo 940 -95
Volvo 244 -75 rensad+sittastillstol
Toyota Starlet -82 (rwd) såld;(