Gullbrannafestivalen 2-5/6 Juli
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Gullbrannafestivalen 2-5/6 Juli
Då så var årets festival över. Kanonväder och mycket folk. För attitudes del så var det också mycket lyckat. Många bilar trillade in i montern. Runt 10 bilar var det under helgen. På fredagkvällen som nämnts i den andra tråden, hade attitude hand om kvällens happening med moppeslalom på restauranguppfraten och burnoutshow över bron mellan restaurangen och lekplatsen. I moppeslalomen utmande attitudemedlemmar gårds- och festivalledningen och attitude gick segrande ur den striden med en hundradel!!
Burnoutshowen stod David K och Fredrik N för. Den blev galet lyckade med mycke rök och nya uppfräschade spår.
Kul att träffa både gamla och nya medlemmar där nere!!
Nu väntar vi på lite film och bilder som tagits!
Burnoutshowen stod David K och Fredrik N för. Den blev galet lyckade med mycke rök och nya uppfräschade spår.
Kul att träffa både gamla och nya medlemmar där nere!!
Nu väntar vi på lite film och bilder som tagits!
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
-
- Megapostare!
Det var en mycket lyckad och trevlig helg. Massvis med folk man kände igen och underbart väder. Även regnet som kom på hemvägen var uppskattat, speciellt vid en stor parkeringsplats i klevshult.
Ang våran happening på festivalen, så tror jag inte man kan vara annat än nöjd. Riktigt rolig och underhållande med moppe konbanan, skoj att vi fick bättra på strecken i marken också.
Ang våran happening på festivalen, så tror jag inte man kan vara annat än nöjd. Riktigt rolig och underhållande med moppe konbanan, skoj att vi fick bättra på strecken i marken också.
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
-
- Klubbordförande
Jag brukar nog skriva något i stil med "vilken dag" efter en träff men här passar det verkligen!
Det var helt klart den bästa utställningen klubben gjort på flera år (om vi räknar bort elmia) Va jättekul att se hur montern fylldes på med flera sedan tidigare okända bilar och vi hade en väldigt bra blandning på bilarna! Det var oväntat mycket folk som kom och tjatade i montern och tog lite reklamblad och även någon motorbibel som vi gav bort till de som var riktigt sugna.
Sen var det showen då... Vad nöjd jag var efteråt
Jag försökte få ihop ett program några veckor innan och fixa moppe och bilar m.m. och halvtimmen innan showen skulle jag äta hamburgare men det gick inte för jag var så nervös...
Men alla som deltog gjorde verkligen mer än vad jag väntat mig och nu har vi problemet hur vi ska kunna toppa detta till nästa år
Måste verkligen berömma campingchefen (bylander) och festivalledningen för den sköna inställningen till våra påhitt. Moppen var det tex en från festivalgänget som körde rakt in i entrédörren med och när han ändå var inne i restaurangen så tog han ett varv där inne med och kom ut i en annan dörr
Det var ingen som klagade på det!!
När jag sa till Bylander att vi tänkte bränna lite däck sa han bara "de va trevligt" och lite senare "kör en meter från rabbatten till resturangen bara om vi tar någon reklambild sen öser ni på bara..."
Så nu finns det däckmärken från restaurangen förbi lekplatsen och hela vägen bort till receptionen. Med andra ord, mitt i campingens centrum och alla är nöjda och glada! Är inte det ofattbart!
Det var helt klart den bästa utställningen klubben gjort på flera år (om vi räknar bort elmia) Va jättekul att se hur montern fylldes på med flera sedan tidigare okända bilar och vi hade en väldigt bra blandning på bilarna! Det var oväntat mycket folk som kom och tjatade i montern och tog lite reklamblad och även någon motorbibel som vi gav bort till de som var riktigt sugna.
Sen var det showen då... Vad nöjd jag var efteråt

Måste verkligen berömma campingchefen (bylander) och festivalledningen för den sköna inställningen till våra påhitt. Moppen var det tex en från festivalgänget som körde rakt in i entrédörren med och när han ändå var inne i restaurangen så tog han ett varv där inne med och kom ut i en annan dörr

När jag sa till Bylander att vi tänkte bränna lite däck sa han bara "de va trevligt" och lite senare "kör en meter från rabbatten till resturangen bara om vi tar någon reklambild sen öser ni på bara..."

/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!

-
- Klubbordförande
-
- Styrelseledamot
Fatta va gött det va!!
Skönt folk, många goa konserter och framför allt en fin mix av bilar.
Kul att det gick så bra med våran "lilla" aktivitet. Var ju verkligen uppskattat av många! Ernst & David
Får tacka alla som förberedde och genomförde detta på bästa möjliga sätt! Axel, David m.fl. ni gjorde (som vanligt) ett kanon jobb!
Knäppte ett par bilder som kommer upp inom någon dag.
Ser redan fram emot nästa år!
Skönt folk, många goa konserter och framför allt en fin mix av bilar.
Kul att det gick så bra med våran "lilla" aktivitet. Var ju verkligen uppskattat av många! Ernst & David

Får tacka alla som förberedde och genomförde detta på bästa möjliga sätt! Axel, David m.fl. ni gjorde (som vanligt) ett kanon jobb!

Knäppte ett par bilder som kommer upp inom någon dag.
Ser redan fram emot nästa år!
Senast redigerad av 1 Emilio, redigerad totalt 7 gånger.
Emil Edstrand
Audi A3 1.6 TDI Ultra -14 Supersnål Pendlarbil
VW Tiguan 1.4 TSI Quattro "R-line" -13 Familjebil
Porsche 911 997 "Carrera Cup Edition" -10 Sportbil
Bmw 2002 ti -72 Original Sommarbil
Ja visst är det så. Bylander ville gärna köra ett race mot Fredrik men eftersom det fortfarande va en massa rök inne i Skyline:en (typ 2 minuter efter burnouten) så fick vi skjuta på det hela.Sturesson skrev:Sista bilden tycker jag är en bra sammanfattning av klubben.
Fredrik eller Bylanders, alla är välkomna i klubben.
Kankske får bli till nästa års festival?

Emil Edstrand
Hoppas att ni värvade en massa nya medlemmar också!?Emilio skrev:Ja visst är det så. Bylander ville gärna köra ett race mot Fredrik men eftersom det fortfarande va en massa rök inne i Skyline:en (typ 2 minuter efter burnouten) så fick vi skjuta på det hela.Sturesson skrev:Sista bilden tycker jag är en bra sammanfattning av klubben.
Fredrik eller Bylanders, alla är välkomna i klubben.
Kankske får bli till nästa års festival?
Andreas Ekslätt
-
- Klubbordförande
Riktigt fina bilder Emil
Kul!
Bylander blev inspirerad och försökte burna precis efter att kortet togs med om jag fattat rätt
Det var väl 4-5 stycken som var och pratade med mig som ville bli medlemmar och sen var det flera andra som värvade en del. Adam fick med sig några med tror jag!

Bylander blev inspirerad och försökte burna precis efter att kortet togs med om jag fattat rätt

Det var väl 4-5 stycken som var och pratade med mig som ville bli medlemmar och sen var det flera andra som värvade en del. Adam fick med sig några med tror jag!
/Axel Byrmo