Jag tog ett riktigt alternativt utgångsspår ur en av kurvorna. Tänkte, det ska gå att hålla fullt genom denna kurvan. Tyvärr var inte vägen lika bred som den kurvan bilen hade behövt ta för att behålla farten. Fastnade fint!
Roligt, roligt... Har inte detaljstuderat filmen ännu, men den separata mikrofonen var inte riktigt ansluten så det blev bara massa "blåsljud" i kamerans inbyggda mic. Nästa gång ska det bli mycket bättre!
Tack för några riktigt roliga timmar!
...hm, tack....jo jag saknar lite bredare körstil utan att behöva dra i handbromsen eller vänsterbromsa Kanske får prova något bakhjulsdrivet nästa säsong...., Opel kanske....
Blåmes skrev:...hm, tack....jo jag saknar lite bredare körstil utan att behöva dra i handbromsen eller vänsterbromsa Kanske får prova något bakhjulsdrivet nästa säsong...., Opel kanske....
Nu blir jag nästan lite orolig för dig...
Men jag vill ju inte mista en bra Saab-kund!
Blåmes skrev:...hm, tack....jo jag saknar lite bredare körstil utan att behöva dra i handbromsen eller vänsterbromsa Kanske får prova något bakhjulsdrivet nästa säsong...., Opel kanske....
/BR
Björn köra Opel och lämna Saab?????!?!!
Växer det gräs på månen också?
...lär vara plogning på gång i morgon. Ska försöka skaffa information. Hoppas bara att det inte kommit för mycket snö på sjön. Förra helgen var det riktigt bra.
En annan kompis är också redo med sin 740 GLT
Jag vet inte hur det ser ut på sjön imorrn, men de kör ju jämt så det går nog bra.
Vill ni veta säkert så ring eller smsa Marcus på 0706532845. Han är Mr Iskörning kungen på Linnesjön.
Det var inget roligt idag.
Hade varit fisketävling på sjön och nötterna som fiskade hade borrat hål i den upplogade banan så det var en massa vatten på den.
Andreas skrev:Det var inget roligt idag.
Hade varit fisketävling på sjön och nötterna som fiskade hade borrat hål i den upplogade banan så det var en massa vatten på den.
Fast det kan vara bra också. Banan blir ju ljämnare om det kommer upp lite vatten på banan.